Partner serwisu

Kraków: Przetarg na pełnienie nadzoru przy rozbudowie płyty postojowej samolotów

Rafał Dybiński 22.06.2021

Kraków: Przetarg na pełnienie nadzoru przy rozbudowie płyty postojowej samolotów
fot. Kraków Airport
Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II Kraków-Balice ogłosił przetarg na pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania "Rozbudowa płyty postojowej samolotów PPS w części zachodniej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w MPL".
Zamówienie dotyczy nie projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej. Okres obowiązywania umowy wyznaczono na 37 miesięcy. Zamówienie nie jest również objęte porozumieniem w sprawie rządowych zamówień. Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału wyznaczono na 28 lipca bieżącego roku do godz. 10:00. Ich otwarcie nastąpi pół godziny później tego samego dnia. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30 tys. złotych.

Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zostanie wezwany do złożenia podmiotowych środków dowodowych w postaci dokumentów potwierdzających, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, co najmniej na kwotę jednego miliona złotych.

Wykonawca spełni warunek kryteriów kwalifikacji jeśli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia co najmniej następującymi osobami:

  • Inspektora nadzoru branży drogowej, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub im odpowiadające na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także co najmniej 60 miesięcy doświadczenia zawodowego. Poza tym w ciągu ostatnich dziesięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, pełnił funkcję kierownika budowy lub kierownika robót drogowych lub inspektora nadzoru branży drogowej podczas realizacji co najmniej jednej zakończonej inwestycji, obejmującej roboty budowlane dotyczące nawierzchni przeznaczonych dla ruchu statków powietrznych, przy czym okres pełnienia ww. funkcji w ramach jednej inwestycji nie może być krótszy niż dziewięć miesięcy.

  • Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub im odpowiadające wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także co najmniej 60 miesięcy doświadczenia zawodowego.

  • Inspektora nadzoru branży sanitarnej, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub im odpowiadające wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także posiadającego co najmniej 60 miesięcy doświadczenia zawodowego. Poza tym w ciągu ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, pełnił funkcję kierownika budowy lub kierownika robót branży sanitarnej lub inspektora nadzoru branży sanitarnej podczas realizacji co najmniej jednej zakończonej roboty budowlanej z zakresu budowy lub przebudowy sieci kanalizacyjnej lub wodociągowej wyposażonej w podziemne zbiorniki retencyjne lub bezodpływowe, przy czym okres pełnienia ww. funkcji w ramach jednej inwestycji nie może być krótszy niż sześć miesięcy.

  • Inspektora nadzoru branży elektrycznej, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub im odpowiadające wydane na podst. wcześniej obowiązujących przepisów, a także posiadającego co najmniej 60 miesięcy doświadczenia zawodowego. Poza tym w ciągu ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję kierownika budowy lub kierownika robót elektrycznych lub inspektora nadzoru branży elektrycznej podczas realizacji co najmniej jednej zakończonej inwestycji polegającej na budowie lub przebudowie nawierzchni, przeznaczonych dla ruchu statków powietrznych.

  • Inspektora nadzoru branży teletechnicznej, posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub im odpowiadające wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub im odpowiadające wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także posiadającego co najmniej 60 miesięcy doświadczenia zawodowego. Poza tym w ciągu ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję kierownika budowy lub kierownika robót branży teletechnicznej/elektrycznej lub inspektora nadzoru branży teletechnicznej/elektrycznej podczas realizacji co najmniej jednej zakończonej inwestycji polegającej na wdrożeniu systemu SCADA lub automatyki przemysłowej w obiekcie budowlanym.

    Samo zadanie Inwestycyjne, którego dotyczy ogłoszony przetarg, obejmuje rozbudowę istniejącej płyty postoju samolotów o nawierzchni z betonu cementowego, budowę tymczasowych nawierzchni z betonowej kostki brukowej, częściową przebudowę i odbudowę istniejących nawierzchni samolotowych o nawierzchni z betonu cementowego, budowę kompletnego liniowego systemu odwodnienia płaszczyzny postojowej, budowę oświetlenia nawigacyjnego, budowę oświetlenia masztowego płaszczyzny postoju samolotów, budowę kanalizacji teletechnicznej, budowę systemu kontroli dostępu i monitoringu zużycia mediów na powierzchniach handlingowych, budowę i przebudowę zasilania oznakowania pionowego, budowę i przebudowę istniejącej kanalizacji deszczowej, budowę zbiorników retencyjnych na wody deszczowe wraz z przepompownią, budowę fragmentu rurociągu p.poż wraz z hydrantami, budowę przyłączy wodociągowych do planowanych stref technicznych zespołów odladzania samolotów, budowę kanalizacji odwadniającej studnie kanalizacji elektrycznej i teletechnicznej, budowę podświetlanego oznakowania nawierzchni lotniskowych, budowę i przebudowę nawierzchni drogowych, budowę ogrodzenia lotniskowego, budowę towarzyszących obiektów konstrukcyjnych, prace rozbiórkowe w zakresie obiektów kubaturowych oraz przeniesienie w nową lokalizację istniejących obiektów kubaturowych biurowo-magazynowych wraz z wykonaniem posadowienia i przyłączy.
  • Podziel się ze znajomymi:
    Komentarze:
    Lotniska regionalne
    Zobacz też
    Najnowsze wiadomości
    Polecane wiadomości
    Praca
    Bądź na bieżąco:
    © 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
    Pełna wersja strony