Partner serwisu

Koronawirus. Emirates ponownie otwierają swoje poczekalnie na całym świecie

inf. pras. 01.12.2020

Koronawirus. Emirates ponownie otwierają swoje poczekalnie na całym świecie
fot. Emirates
Linie Emirates ponownie otwierają swoje poczekalnie na całym świecie, zaczynając od poczekalni Emirates na międzynarodowym lotnisku w Kairze. W nadchodzących tygodniach klienci przewoźnika będą mogli ponownie korzystać z usług saloników Emirates w innych miejscach, w tym na lotnisku JFK w Nowym Jorku i na lotnisku w Manchesterze.
Linie lotnicze zmodyfikowały swoją ofertę poczekalni i wprowadziły dodatkowe środki BHP. Nowe protokoły będą obowiązywały w każdym salonie. 

Oferta bufetowa zostanie zmieniona na usługę a la carte z menu zbliżeniowym aktywowanym kodem QR. Dodatkowo przez cały dzień personel będzie dezynfekował każde miejsce i stolik po wyjściu klientów. Ponadto salon będzie regularnie odkażany i fumigowany.

Wszyscy pracownicy poczekalni będą nosić maski, a w całym salonie będą obowiązywały protokoły zachowania dystansu. Liczba miejsc zostanie zmniejszona o połowę, ponieważ co druga kanapa pozostanie wolna. Aby zapewnić bezpieczeństwo żywności, personel cateringowy będzie nosił maski, rękawice i środki ochrony indywidualnej (PPE). Aby zminimalizować ryzyko zakażenia gazety, magazyny i inne materiały do czytania nie będą dostępne w formie papierowej.

Poczekalnia Emirates w hali B na Międzynarodowym Porcie Lotniczym w Dubaju jest również otwarta i działa na nowych zasadach, z wyznaczoną strefą pierwszej klasy. W ostatnich miesiącach Emirates wprowadzały usługi mające na celu zapewnienie klientom bezpiecznego i bezproblemowego korzystania z lotniska. Zintegrowana ścieżka biometryczna na Międzynarodowym Porcie Lotniczym w Dubaju to najnowsza z szeregu inicjatyw Emirates, umożliwiających klientom przejście od odprawy do wejścia na pokład wyłącznie na podstawie rozpoznawania twarzy.

Linie Emirates nadal stopniowo przywracają swoje sztandarowe usługi po rygorystycznym przeglądzie i starannym wprowadzeniu zmian w ofercie, aby zapewnić zdrowie i bezpieczeństwo klientów i pracowników.
Działalność wznowił też słynny pokładowy salonik i prysznic A380, powróciła też wyjątkowa oferta kulinarna linii Emirates z uwzględnieniem rygorystycznych protokołów higienicznych.

Klienci Emirates mogą spokojnie podróżować dzięki elastycznym opcjom rezerwacji przewoźnika i nowo wprowadzonemu, ubezpieczeniu przed kosztami związanymi z COVID-19. Linie Emirates wdrożyły również kompleksowy zestaw środków na każdym etapie podróży, aby zapewnić bezpieczeństwo swoim klientom i pracownikom.

Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
COVID. Epidemia koronawirusa z Wuhan a lotnictwo