Partner serwisu

KLM z nowym narzędziem do planowania podróży

inf. pras 20.10.2021

KLM z nowym narzędziem do planowania podróży
fot. KLM
Linie lotnicze KLM oddadzą do dyspozycji klientów nowe praktyczne narzędzie. Jest nim interaktywna mapa pod nazwą „COVID-19 – gdzie mogę polecieć?”
Dzięki narzędziu klienci KLM mogą sprawdzić listę kierunków, dokąd podróż jest obecnie najłatwiejsza, wraz z obowiązującymi formalnościami wjazdowymi, w zależności od posiadanego przez pasażera szczepienia oraz kraju wylotu. Dane dostępne w narzędziu są na bieżąco aktualizowane.

Na mapie świata, z widoczną siatką połączeń narodowego przewoźnika Holandii, zaznaczono kolorem wymogi wjazdowe do poszczególnych krajów. Interaktywna mapa prezentuje wyniki w zależności od tego, skąd podróżujemy oraz czy jesteśmy zaszczepieni na COVID-19. Dzięki narzędziu klienci KLM otrzymują listę kierunków, dokąd podróż jest obecnie najłatwiejsza, a ponadto mogą wygodnie sprawdzić aktualne formalności wjazdowe do poszczególnych krajów.

Jak to działa?

Z narzędzia można skorzystać na dedykowanej stronie KLM. Po lewej stronie należy wpisać miasto, w którym będziemy zaczynali podróż oraz zaznaczyć status dotyczący szczepienia. Można też zastosować filtr, wybierając np. tylko kraje z minimalnymi wymogami wjazdowymi. Rezultaty wyszukiwania pojawią się w postaci listy miast oraz graficznej prezentacji na mapie (poniżej).



W krajach zaznaczonych na zielono restrykcje są niskie lub średnie, żółty kolor oznacza wymóg kwarantanny, a różowy - brak możliwości wjazdu. Po wybraniu konkretnego miasta, użytkownik jest przekierowywany do strony TravelDoc, gdzie może zapoznać się ze szczegółowymi i kompletnymi informacjami na temat podróży do tego kraju. Interaktywna mapa prezentuje dodatkowo aktualną cenę przelotu do wybranej destynacji.

Podróże w rygorze sanitarnym i elastyczne bilety

KLM dokłada starań, aby zapewnić pasażerom bezpieczne podróże, zachowując najwyższe z możliwych standardy sanitarne podczas lotu. Za swoje starania linie lotnicze z Holandii otrzymały w tym roku wyróżnienie Diamond Award w kategorii „Bezpieczeństwo Zdrowia” pasażerów w czasach pandemii COVID-19. Dodatkowo w tym samym plebiscycie, organizowanym przez APEX, klienci z całego świata przyznali KLM pięć gwiazdek w kategorii „Produkty i Usługi”.

Zgodnie ze swoją aktualną polityką handlową przewoźnik z Europy Zachodniej oferuje elastyczność w planowaniu podróży, dzięki której klienci mogą dowolnie i bezpłatnie zmieniać oraz anulować swoje loty. Elastyczne zasady dotyczące biletów zostały ostatnio przedłużone i obowiązują do 31 marca 2022 roku. 
Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
COVID. Epidemia koronawirusa z Wuhan a lotnictwo