IAG i Flynas także zamawiają A321XLR





International Airlines Group, jedna z największych grup lotniczych na świecie, ogłosiła w Paryżu, że zamówi 14 airbusów A321XLR. Saudyjska tania linia Flynas jest także zainteresowana nowym samolotem i zobowiązała się do zamówienia 10 takich maszyn.
Iberia i Aer Lingus polecą A321XLR
International Airlines Group (IAG) chce rozszerzyć swoją flotę o 14 samolotów A321XLR. IAG jest spółką macierzystą linii Aer Lingus, British Airways, Iberii, Vueling i LEVEL, które przewożą ponad 113 mln pasażerów rocznie. Zamówienie zostanie rozdzielone dla dwóch linii lotniczych: osiem maszyn trafi do Iberii, a sześć irlandzkiego Aer Lingusa. A321XLR umożliwi Aer Lingus uruchomienie nowych tras poza wschodnie wybrzeże USA i Kanady. W przypadku Iberii będzie to samolot, który umożliwi obsługę nowych tras transatlantyckich i zwiększenie częstotliwości na kluczowych, ale mniejszych rynkach.
IAG jest jednym z największych klientów Airbusa, a najnowsza umowa daje zamówienia od grupy na łącznie 530 samolotów. Połączone linie lotnicze IAG obsługują jedną z największych na świecie flot Airbusa, z ponad 400 samolotami.
Flynas też stawia na A321XLR
Flynas, linia niskokosztowa z Arabii Saudyjskiej, podpisała memorandum (MoU) z Airbusem w sprawie zakupu 10 samolotów A321XLR. W ramach umowy linia lotnicza zamieni również 10 A320neo, które obecnie ma na zamówieniu, na większego A321neo. Flynas obsługuje swoje loty 30 A320ceo i dwoma A320neo. Od momentu powstania w 2007 r. Flynas ma ambitne plany rozwoju, aby stale rozwijać swoją flotę i przewozić coraz więcej pasażerów. W 2018 r. saudyjska linia przewoziła prawie 6,6 mln pasażerów wykonując łącznie 60 tys. lotów krajowych i międzynarodowych.
International Airlines Group (IAG) chce rozszerzyć swoją flotę o 14 samolotów A321XLR. IAG jest spółką macierzystą linii Aer Lingus, British Airways, Iberii, Vueling i LEVEL, które przewożą ponad 113 mln pasażerów rocznie. Zamówienie zostanie rozdzielone dla dwóch linii lotniczych: osiem maszyn trafi do Iberii, a sześć irlandzkiego Aer Lingusa. A321XLR umożliwi Aer Lingus uruchomienie nowych tras poza wschodnie wybrzeże USA i Kanady. W przypadku Iberii będzie to samolot, który umożliwi obsługę nowych tras transatlantyckich i zwiększenie częstotliwości na kluczowych, ale mniejszych rynkach.
IAG jest jednym z największych klientów Airbusa, a najnowsza umowa daje zamówienia od grupy na łącznie 530 samolotów. Połączone linie lotnicze IAG obsługują jedną z największych na świecie flot Airbusa, z ponad 400 samolotami.
Flynas też stawia na A321XLR
Flynas, linia niskokosztowa z Arabii Saudyjskiej, podpisała memorandum (MoU) z Airbusem w sprawie zakupu 10 samolotów A321XLR. W ramach umowy linia lotnicza zamieni również 10 A320neo, które obecnie ma na zamówieniu, na większego A321neo. Flynas obsługuje swoje loty 30 A320ceo i dwoma A320neo. Od momentu powstania w 2007 r. Flynas ma ambitne plany rozwoju, aby stale rozwijać swoją flotę i przewozić coraz więcej pasażerów. W 2018 r. saudyjska linia przewoziła prawie 6,6 mln pasażerów wykonując łącznie 60 tys. lotów krajowych i międzynarodowych.
Komentarze:
Paris Air Show

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |