GOL uruchomi najdłuższą na świecie trasę obsługiwaną B737 MAX

fot. GOL Linhas Aereas
Brazylijskie GOL Linhas Aéreas planują wznowić w maju rejsy do Stanów Zjednoczonych i ponownie uruchomić trasy z Brasilii do Miami oraz do Orlando na Florydzie - informuje serwis "Routes".
Przewoźnik z Kraju Kawy zawiesił loty do USA w marcu 2020 roku z powodu kryzysu wywołanego wirusem COVID-19. Połączenia do Miami oraz Orlando realizował od listopada 2018 roku.
Obie wznowione trasy będą obsługiwane cztery razy w tygodniu boeingami 737 MAX skonfigurowanymi do przewozu 176 pasażerów. Planowane od 13 maja rejsy między Brasilią i Orlando na dystansie 6101 km będą najdłuższymi na świecie obsługiwanymi tymi odrzutowcami amerykańskiego producenta. Cztery dni później zainaugurowane zostanie połączenie do Miami.
Wznowienie usług przez GOL Linhas Aéreas w USA nastąpi po tym, jak brazylijski regulator antymonopolowy zatwierdził umowę partnerską z American Airlines, na mocy której największe amerykańskie linie lotnicze nabyły 5,4 proc. udziałów taniego przewoźnika z Kraju Kawy. American Airlines latają aktualnie z Dallas do Sao Paulo i Rio de Janeiro.
– Orlando i Miami znajdują się w czołówce zagranicznych destynacji najbardziej cenionych przez Brazylijczyków. Dlatego nie możemy się już doczekać wznowienia lotów do Stanów Zjednoczonych – podsumował Randall Saenz Aguero, dyrektor ds. sojuszy i relacji międzynarodowych w GOL Linhas Aéreas.
Brazylijski niskokosztowiec poinformował wcześniej o umowie na zamówienie 28 kolejnych boeingów 737 MAX 8. Odrzutowce zastąpią we flocie przewoźnika z Sao Paulo starsze boeingi 737-700 oraz 737-800 NG, które zostaną zwrócone leasingodawcom do końca 2022 roku. Tani przewoźnik jest najlepszym klientem producenta z Chicago w Ameryce Południowej i ma już w swojej flocie 127 samolotów wersji 737. Aktualnie realizuje operacje tuzinem boeingów 737 MAX 8. Do końca bieżącego roku planuje mieć 28 takich odrzutowców, a do końca 2022 roku nawet 44. Wówczas wersja 737 MAX 8 osiągnie poziom 32 proc. całej floty linii lotniczych z Kraju Kawy. Więcej o tym pisaliśmy w TYM TEKŚCIE.
Obie wznowione trasy będą obsługiwane cztery razy w tygodniu boeingami 737 MAX skonfigurowanymi do przewozu 176 pasażerów. Planowane od 13 maja rejsy między Brasilią i Orlando na dystansie 6101 km będą najdłuższymi na świecie obsługiwanymi tymi odrzutowcami amerykańskiego producenta. Cztery dni później zainaugurowane zostanie połączenie do Miami.
Se tem uma coisa que eu sinto saudade é de viajar para Orlando. E olhe só: no dia 13 de maio, a GOL vai retomar a operação para lá! O que eu já posso falar é que vão ser 4 voos por semana, saindo lá do Aeroporto de Brasília. Tô contando os dias, pessoal. #LetsGOL pic.twitter.com/7ejebMjRob
— GOL Linhas Aéreas (@VoeGOLoficial) April 10, 2022
Wznowienie usług przez GOL Linhas Aéreas w USA nastąpi po tym, jak brazylijski regulator antymonopolowy zatwierdził umowę partnerską z American Airlines, na mocy której największe amerykańskie linie lotnicze nabyły 5,4 proc. udziałów taniego przewoźnika z Kraju Kawy. American Airlines latają aktualnie z Dallas do Sao Paulo i Rio de Janeiro.
– Orlando i Miami znajdują się w czołówce zagranicznych destynacji najbardziej cenionych przez Brazylijczyków. Dlatego nie możemy się już doczekać wznowienia lotów do Stanów Zjednoczonych – podsumował Randall Saenz Aguero, dyrektor ds. sojuszy i relacji międzynarodowych w GOL Linhas Aéreas.
Muito luxo e badalação, pessoal. No dia 17 de maio, a GOL vai estar de volta a Miami! E vocês já podem ficar felizes junto comigo, porque vão ser 4 voos semanais de ida e volta, saindo de Brasília. Vamos de comprinhas ou prainha? #LetsGOL pic.twitter.com/gK3nTmNIWh
— GOL Linhas Aéreas (@VoeGOLoficial) April 16, 2022
Brazylijski niskokosztowiec poinformował wcześniej o umowie na zamówienie 28 kolejnych boeingów 737 MAX 8. Odrzutowce zastąpią we flocie przewoźnika z Sao Paulo starsze boeingi 737-700 oraz 737-800 NG, które zostaną zwrócone leasingodawcom do końca 2022 roku. Tani przewoźnik jest najlepszym klientem producenta z Chicago w Ameryce Południowej i ma już w swojej flocie 127 samolotów wersji 737. Aktualnie realizuje operacje tuzinem boeingów 737 MAX 8. Do końca bieżącego roku planuje mieć 28 takich odrzutowców, a do końca 2022 roku nawet 44. Wówczas wersja 737 MAX 8 osiągnie poziom 32 proc. całej floty linii lotniczych z Kraju Kawy. Więcej o tym pisaliśmy w TYM TEKŚCIE.
Komentarze:
Nowe połączenia lotnicze

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |