Partner serwisu

ATR rozszerza ofertę usług dla operatorów o 30 nowych rozwiązań modernizacyjnych

Avgeek 08.11.2020

ATR rozszerza ofertę usług dla operatorów o 30 nowych rozwiązań modernizacyjnych
fot. ATR Media
ATR opublikował w ostatnim czasie dwie nowe edycje tzw. katalogów ulepszeń. Oferują one obecnie 120 rozwiązań - opracowanych wewnętrznie lub zewnętrznie - dla operatorów ATR, którzy chcą zmodernizować swoje samoloty przy użyciu najnowocześniejszych konstrukcji i możliwości.
tworzenie katalogu zmian zewnętrznych - Supplemental Type Certificates (STC) oraz drobnych modyfikacji opracowanych i dostarczonych przez zewnętrznych partnerów Design Organisation Approval (DOA) - jest dużym krokiem naprzód dla wiodącego na rynku producenta turbośmigłowców. ATR może teraz uzupełnić swoją własną wiedzę specjalistyczną o know-how i zasoby wiarygodnych partnerów zewnętrznych - Aero Engineering Services, Akka Technologies, ECM Skyservices, Eirtech Aviation Services, PMV Engineering i Recaero.

Dzięki rozwiązaniom obejmującym rekonfigurację kabiny pasażerskiej, systemy rozrywki podczas lotu i modernizację awioniki, a także przebudowę na frachtowce, operatorzy ATR mają dostęp do szerokiego wachlarza możliwości dla swoich nowych lub używanych samolotów, aby odkrywać nowe możliwości biznesowe oraz zwiększać doświadczenie pasażerów i wydajność samolotów. Wszystkie te rozwiązania zostały opracowane przez ATR lub korzystają z wiedzy producenta, co gwarantuje ich optymalną integrację w środowisku lotniczym.

- Połączenie tych dwóch katalogów pozwala nam na wprowadzenie dodatkowych, szybkich i konkurencyjnych rozwiązań dla naszej rodziny operatorów i zwiększenie wartości ich samolotów. Obecnie istnieje siedem wielkich firm projektujących najlepsze produkty i usługi wspierające operatorów ATR, dzięki czemu mogą oni nadal dostarczać niezbędne połączenia na całym świecie. Te nowe katalogi zapewniają najnowocześniejsze rozwiązania, zarówno w zakresie transportu pasażerów jak i operacji cargo. Jest to w dużej mierze zgodne z dążeniem ATR-a do ciągłych innowacji, czy to poprzez projektowanie innowacyjnych usług, czy też poprzez zmianę naszego modelu biznesowego, aby jeszcze lepiej reagować na wymagania rynku - powiedział David Brigante, Starszy Wiceprezes ds. Programów i Obsługi Klienta w ATR.

Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Flota
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony