Partner serwisu

Air France: Klasa biznes w nowej odsłonie

Avgeek 14.05.2022

arrow
arrow
Air France: Klasa biznes w nowej odsłonie
Nowa klasa biznes fot. Air France
Air France: Klasa biznes w nowej odsłonie
Air France: Klasa biznes w nowej odsłonie
Air France: Klasa biznes w nowej odsłonie
Air France: Klasa biznes w nowej odsłonie
Air France: Klasa biznes w nowej odsłonie
Air France: Klasa biznes w nowej odsłonie
Air France: Klasa biznes w nowej odsłonie
Air France rozpoczyna modernizację klasy biznes w 12 boeingach 777-300ER. Nowy wystrój kabin będzie dostępny na lotach międzykontynentalnych od jesieni br. Linia szykuje również nową koncepcję serwisu pokładowego – w nowym, odpowiedzialnym względem środowiska wydaniu.
Air France zaprezentował nową kabinę biznes, która stopniowo zaczną się pojawiać od najbliżej jesieni na wybranych trasach międzykontynentalnych. Aby zaoferować podróżnym jeszcze wyższy poziom komfortu, linia całkowicie przeprojektowała fotele, które teraz zyskały bardziej zaokrąglony kształt i nowe rozwiązania w zakresie prywatności. Elegancko wyposażone kabiny, szlachetne materiały jak drewno, wełna, skóra i szczotkowane aluminium oraz nowa kolorystyka wnętrza z podświetlanymi emblematami firmy, podkreślają francuską sztukę podróżowania – styl i dbałość o szczegóły.

Każdy z 12 poddanych modernizacji boeingów B777-300ER zostanie wyposażony w 48 foteli klasy biznes w układzie 1–2–1. Jako pierwsi, nowej klasy biznes doświadczą pasażerowie B777-300 o nazwie “Fontainebleau”, na trasie Air France z Paryża do Nowego Jorku we wrześniu 2022. W ramach modernizacji produktu na pokładzie we wspomnianych samolotach, Air France zapowiedział również wymianę foteli w kabinach ekonomicznej premium oraz ekonomicznej. Linia wprowadza też liczne zmiany do swojego serwisu pokładowego, aby minimalizować ślad węglowy i wpływ na środowisko.

Nowa klasa biznes w samolotach B777-300ER

Nowe fotele rozkładają się do poziomu idealnie płaskiego, blisko dwumetrowego łóżka (195 cm) i dostosowują się w zależności od potrzeb każdego pasażera, od pozycji siedzącej po leżącą w automatyczny sposób, za pomocą jednego przycisku. Specyficzny kształt fotela oraz nowe przesuwane drzwi zapewniają strefę większej prywatności, tworząc dyskretne, indywidualne miejsce do odpoczynku lub pracy podczas lotu, z dala od wzroku innych podróżnych. Z myślą o osobach podróżujących razem, w środkowym rzędzie umieszczono fotele z ruchomą przegrodę. Po jej opuszczeniu, podróżujące pary mają do dyspozycji przytulną, wspólną przestrzeń, odizolowaną od reszty współpasażerów. Indywidualny przycisk „nie przeszkadzać” dodatkowo informuje załogę o potrzebie spokoju. Kolejnym elementem, mocno cenionym przez podróżnych jest pełnia swobody w poruszaniu się na pokładzie. Dzięki przemyślanemu rozmieszczenie foteli w kabinie, każdy ma wygodny dostęp do przejścia między rzędami, bez naruszania spokoju współpasażerów. Każdemu z foteli towarzyszy duży, regulowany stolik do posiłku lub pracy i podręczny stolik boczny, a także dobrze na nowo zaprojektowana przestrzeń bagażowa.

Goście nowej klasy biznes korzystają z osobistego 17,3-calowego ekranu o wysokiej rozdzielczości 4K, ze specjalną powłoką przeciwodblaskową oraz ze słuchawek z funkcją redukcji szumów. Dzięki nowemu połączeniu Bluetooth pasażerowie mogą korzystać również z własnych słuchawek. Wykorzystując najnowocześniejszy interfejs graficzny w 12 językach, pasażerowie mają dostęp do programu rozrywki pokładowej, obejmującego ponad 350 filmów, programów telewizyjnych, muzyki, podcastów, a nawet sesji medytacyjnych i ćwiczeń jogi w pozycji siedzącej. Nie zabranie też pokładowego Wi-Fi. Dzięki systemowi Air France Connect, internet jest dostępny nie tylko w biznesie, ale też w całym samolocie. Całości dopełniają gniazdka elektryczne i porty USB typu A i C oraz nowość - ładowarka indukcyjna.

Klasa ekonomiczna premium i ekonomiczna w B777-300ER


W ramach modernizacji kabin we wspomnianych samolot Air France zapowiedział również wymianę foteli w klasie ekonomicznej premium oraz ekonomicznej, z których każda zyska ponadto odnowione, eleganckie wnętrze w zmienionej kolorystyce – granatu i bieli z akcentami czerwieni.

Pasażerowie kabiny klasy premium w tej maszynie będą teraz podróżować w najnowszym modelu rozkładanego fotela, który jest już dostępny w airbusach A350 przewoźnika. Dodatkowo fotel poddano kilku usprawnieniom, znacznie wpływającym na komfort m.in. zwiększono przestrzeń na nogi, przeprojektowano siedziska i zastosowano miękką w dotyku nową tapicerkę. Ponadto poszerzone oparcie fotela odchyla się do 124 stopni i zapewnia większą prywatność. Wymieniono też słuchawki, które mają teraz funkcję redukcji szumu i są zintegrowane z fotelem, dla łatwiejszego użycia w dowolnym momencie lotu. Fotel posiada również indywidualne gniazdka.

Natomiast fotele w kabinie ekonomicznej także spełniają najwyższe standardy na rynku w zakresie komfortu. Każdy fotel posiada szerokie (43 cm) siedzisko i oparcie które można rozłożyć do 119 stopni. Dzięki dodatkowemu wsparciu fotela po bokach oraz większej przestrzeni na nogi, klienci Air France zyskają lepszy standard podróży. Zarówno kabina premium, jak i ekonomiczna zostaną wyposażone w nowe indywidualne monitory 4K o wysokiej rozdzielczości i wymiarach 13,3 cala, dla lepszego odbioru liczącej 1000 godzin oferty rozrywki pokładowej.

Serwis pokładowy przyjazny dla środowiska

Rozkosze podniebienia, to bardzo ważny element produktu pokładowego francuskiej linii. Klienci wszystkich klas podróży na lotach dalekiego zasięgu są częstowani przez Air France posiłkiem, przekąskami i napojami. Aktualnie przewoźnik modyfikuje swój serwis pokładowy, tak aby minimalizować ślad węglowy i wpływ na środowisko. Linia zobowiązała się, że do końca tego roku podczas wszystkich swoich lotów z Paryża, we wszystkich klasach wprowadzi menu, w którym nabiał, jaja i mięso będą pochodziły wyłącznie z Francji, a ryby tylko z odpowiedzialnych, certyfikowanych łowisk. Pojawi się systematycznie urozmaicany wybór dań wegetariańskich, również w pełni przygotowanych we Francji. Najwyższej jakości menu dla dzieci i niemowląt będzie skomponowane wyłącznie z ekologicznych składników.

Ponadto, aby zapobiec marnotrawstwu żywności Air France wprowadza stopniowo możliwość preselekcji dań na ciepło, do czego są zachęcani przed wylotem pasażerowie klasy biznes. Rozwiązanie to łączy gwarancję wyboru klienta z bardziej racjonalną konsumpcją. Linia prowadzi też ciągłe starania o zminimalizowanie ilości odpadów z pokładu, poprzez recykling i eliminację 90 proc. jednorazowych naczyń wykonanych z plastiku, czego chce dokonać najpóźniej do początku 2023 r. Żeby to osiągnąć wprowadza do użycia naczynia i inne przedmioty niezbędne do serwisu pokładowego wykonane z przyjaznych środowisku materiałów takich jak celuloza czy odpady z trzciny cukrowej. Natomiast trwałe przedmioty i wyposażenie, które nie nadają się już do użytkowania na pokładzie samolotu, są przekazywane na cele charytatywne. Zrównoważony catering i odpowiedzialny serwis pokładowy są jednym z elementów nowej strategii Air France względem środowiska pod nazwą “Air France ACT”.

Kampania reklamowa z nowym filmem

W związku z planowaną modernizacją kabin i produktu pokładowego Air France rozpoczął kampanię marki z wykorzystaniem nowego, stworzonego na jej potrzeby filmu reklamowego, który można obejrzeć tutaj. Film w poetycki sposób wyraża ambicję Air France, aby oferować swoim klientom wszystko to co najlepsze we Francji i wznieść elegancję podróży na nowe wyżyny. Nowe hasło reklamowe brzmi „Elegancja to podróż. Air France”. Filmowi wideo, stworzonemu przez agencję Aura by Omnicom, towarzyszy utwór muzyczny Michela Legranda w aranżacji francuskiej piosenkarki Juliette Armanet, który opracowano specjalnie na potrzeby klipu Air France.
Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Flota
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony