Air Astana wdrażają usługę Meet & Greet

fot. Air Astana
Pasażer i linie lotnicze
Linie lotnicze Air Astana poinformowały o wprowadzeniu od 9 kwietnia specjalnej, odpłatnej usługi Meet & Greet dla swoich pasażerów w strefach odlotu oraz przylotu w portach lotniczych Ałmaty oraz Nur-Sułtan, a także w części transferowej lotniska we Frankfurcie.
Celem tego nowego serwisu jest pomoc oraz ułatwienie podróżnym przewoźnika ze środkowej Azji dokonania wszelkich formalności lotniskowych w trakcie ich odlotu oraz przylotu w dwóch najważniejszych portach Kazachstanu, a w przypadku lotniska we Frankfurcie zapewnienie bezproblemowych przesiadek na połączenia tranzytowe.
Eskorty Air Astana spotkają się z pasażerami w Ałmatach i Nur-Sultan przy wyznaczonych punktach w terminalu, z oferowaną pomocą w zakresie obsługi bagażu, odprawy i wejścia na pokład. We Frankfurcie nad Menem natomiast pasażerowie korzystający z usługi tranzytu będą witani przez eskortę przewoźnika z Kazachstanu po opuszczeniu samolotu przy drzwiach wejściowych do terminalu, umożliwiając przyspieszone procedury transferu na lot łączony zarówno dla pasażerów, jak i dla ich bagażu.
Opłata za usługę Meet & Greet wynosi 40 euro we wszystkich trzech lotniskach, na których została wdrożona. Usługa jest najbardziej odpowiednia dla starszych podróżnych, osób niepełnosprawnych, pasażerów potrzebujących pomocy językowej, a także dla osób podróżujących w interesach oraz osób podróżujących po raz pierwszy.
Перед рейсом каждого пассажира встречают в аэропорту агенты наземной службы. Именно они регистрируют вылетающих, провожают на рейс и встречают после полета. Сегодня мы расскажем об их работе в нашем новом видео https://t.co/JFZoG8TRog
— Air Astana (@airastana) April 6, 2021
Eskorty Air Astana spotkają się z pasażerami w Ałmatach i Nur-Sultan przy wyznaczonych punktach w terminalu, z oferowaną pomocą w zakresie obsługi bagażu, odprawy i wejścia na pokład. We Frankfurcie nad Menem natomiast pasażerowie korzystający z usługi tranzytu będą witani przez eskortę przewoźnika z Kazachstanu po opuszczeniu samolotu przy drzwiach wejściowych do terminalu, umożliwiając przyspieszone procedury transferu na lot łączony zarówno dla pasażerów, jak i dla ich bagażu.
Opłata za usługę Meet & Greet wynosi 40 euro we wszystkich trzech lotniskach, na których została wdrożona. Usługa jest najbardziej odpowiednia dla starszych podróżnych, osób niepełnosprawnych, pasażerów potrzebujących pomocy językowej, a także dla osób podróżujących w interesach oraz osób podróżujących po raz pierwszy.
Komentarze:
COVID. Epidemia koronawirusa z Wuhan a lotnictwo
