Lufthansa Group i Travix podpisały wieloletnią umowę, łączącą jedno z wiodących globalnych internetowych biur podróży bezpośrednio z systemem Lufthansa Group w standardzie NDC, umożliwiającym zarządzanie zamówieniami.
Wzmocniona współpraca, która będzie częścią programu Lufthansa Group NDC Partner Programme, zapewni szeroki wachlarz korzyści dla klientów poprzez wyświetlanie bogatej zawartości oraz oferowanie najbardziej konkurencyjnych taryf i usług dodatkowych linii Lufthansa Group (Austrian Airlines, Brussels Airlines, Lufthansa oraz Swiss) poprzez kanały dystrybucji oparte na NDC pod nazwą Lufthansa NDC Smart Offer.
Travix oraz Lufthansa Group łączą siły, aby aktywnie kształtować szybko rozwijający się i dynamiczny krajobraz podróży rezerwowanych online, który wymaga ulepszonych rozwiązań technologicznych, większej elastyczności i przejrzystości. Dla klientów Travix oznacza to tańsze oferty przelotów oraz większą przejrzystość w ofercie połączeń, jak np. to czy dana taryfa zawiera bagaż rejestrowany lub czy możliwa jest zmiana biletu lub wybór miejsca.
– To wyjątkowa okazja, aby zmodernizować dystrybucję podróży lotniczych w kierunku zorientowania na doświadczenia klientów. Travix był kluczowym motorem napędowym i wczesnym użytkownikiem udostępniającym szeroką ofertę i dostosowane pakiety Lufthansa Group. W oparciu o system Lufthansa Group NDC Offer & Order Management, obaj partnerzy podążają ścieżką innowacji i manifestują swoją wiodącą rolę na zmieniającym się rynku – mówi John Mangelaars, dyrektor generalny Travix International BV.
Jako pionierzy cyfryzacji w swoich branżach, Travix i Lufthansa Group postawili sobie za wspólny cel wspieranie innowacji w szybko zmieniającym się technologicznie środowisku, aby wyszukiwanie lotów było dla klientów łatwiejsze i bardziej przyjazne.
– Zbliżające się wprowadzenie projektu NDC Partner Programme to kolejny krok naprzód w kierunku nowoczesnych modeli sprzedaży detalicznej usług linii lotniczych. Wszystko to dzięki preferowanej, jakościowej ofercie obejmującej technologię, obsługę, oferty, a w przyszłości – strategiczne komponenty współpracy – dedykowanej agentom – mówi Heike Birlenbach, dyrektor działu sprzedaży sieciowych linii lotniczych Lufthansa Group i dyrektor handlowy hubu we Frankfurcie.
Lufthansa osiągnęła najwyższy poziom certyfikacji IATA NDC już w 2017 roku, kiedy wyróżniono kompleksowy proces dystrybucji, w tym automatyzację usług posprzedażowych biletów, doceniono również wiodącą rolę przewoźnika, który prowadzi branżę w kierunku najnowocześniejszych możliwości dystrybucji. Dzięki ułatwieniu w różnicowaniu produktów, czasu wprowadzania ich na rynek, dostępu do odpowiednich i bogatych ofert podróży oraz przejrzystym doświadczeniom zakupowym, Lufthansa Gruop jest liderem w branży linii lotniczych.
Dzięki zintensyfikowanej współpracy Lufthansa Group i Travix podejmują kolejny ważny krok na drodze do ukształtowania krajobrazu dystrybucji w przyszłości. Wdrażanie już się rozpoczęło, a pierwszych rezerwacji możemy spodziewać się latem 2018 roku.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.