KLM przejęło właśnie kolejnego, dziesiątego Boeinga 787 w większej wersji 9. W drodze są kolejne zamówienia, na jeszcze większe samoloty w wersji 10.
Pierwszego Boeinga 787 KLM przyjęło na stan 13 listopada 2015 roku. Od tego czasu Boeing konsekwentnie dostarcza maszyny, które zastępują we flocie przewoźnika starsze Boeingi 747-400. Jumbo Jety mają być wycofane z floty KLM do końca 2021 roku.
W drodze do Holandii jest jeszcze 5 maszyn, w wersji 9. Jedenasta sztuka ma dotrzeć do Holandii w styczniu 2018. KLM zamówił też Dreamlinery w największej istniejącej wersji 10, oblatanej dopiero w tym roku. Samoloty, już z
nowymi silnikami Rolls-Royca, przybędą na lotnisko Schiphol w 2020 roku.
Oprócz Dreamlinerów (których przewoźnik używa na trasach do USA, Kanady, Brazylii, Indonezji, Chin, Japonii i Arabii Saudyjskiej) i Jumbojetów KLM korzysta na dalekich trasach z samolotów Boeing 777-200ER, 777-300ER, 747-400 oraz z Airbusów A330-200 i A330-300.