Partner serwisu
Biznes i przemysł

Emirates uziemi 18 proc. floty. Powodem niedobór pilotów

Dalej Wstecz
Data publikacji:
23-05-2018
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Lotniczy.pl/ avweb.pl

Podziel się ze znajomymi:

BIZNES I PRZEMYSŁ
Emirates uziemi 18 proc. floty. Powodem niedobór pilotów
fot. Emirates
Jak podaje avweb.com, już w lipcu w trasę nie wyruszy 36 Boeingów 777 i 10 A380. Zmniejszy to częstotliwość lotów do portów, a także spowoduje anulowanie niektórych połączeń.

Źródło wskazuje, iż piloci Emirates są dobrze opłacani, ale chińskie linie lotnicze oferują bonusy do 300 tys. dolarów i pozwalają pilotom na dojazdy do pracy z dowolnego miejsca na świecie. Problemem są także warunki pracy. Piloci linii wylatują 90 godzin w miesiącu, a przepisy dotyczące czasu wypoczynku załogi w Zjednoczonych Emiratach Arabskich są mniej restrykcyjne niż w większości krajów. Oznacza to, że linia lotnicza będzie mogła obsadzić 12-godzinne i dłuższe loty trzema pilotami zamiast czterema jak dotychczas.

Od 1 lipca mają zostać wprowadzone zmiany: trzyosobowe załogi kokpitowe będą obsługiwały rejsy do Rio de Janeiro, Bostonu, Sydney, Sao Paulo, Nowego Jorku i Melbourne. Piloci również nie są zadowoleni z rozłożenia godzin czasu pracy, bowiem większość lotów Emirates rozpoczyna się między północą a czwartą nad ranem, co oznacza, że ich rytmy dobowe są mocno zakłócane.

Linia z ZEA prowadzi właśnie rekrutację w Polsce. Z tej okazji organizuje w Warszawie dni otwarte dla pilotów zawodowych, którzy usiądą za sterami samolotów przewoźnika w ramach stale rozszerzanej siatki połączeń międzynarodowych.

Pod względem finansowym poprzedni rok był bardzo udany dla Emirates. W opublikowanym sprawozdaniu rocznym za rok finansowy 2017-2018 (trwający do 31 marca 2018 roku) grupa wykazała zysk w wysokości 1,1 mld dolarów, co stanowi wzrost o 67% w stosunku do zeszłego roku. Przychód wyniósł 27,9 mld dolarów, o 8% więcej niż w roku ubiegłym.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Silniki CFM w A320 i B737 z fałszywą certyfikacją?

Biznes i przemysł

Silniki CFM w A320 i B737 z fałszywą certyfikacją?

Mateusz Kieruzal 13 września 2023

SWISS zaprezentował konfigurację airbusów A350

Pasażer i linie lotnicze

SWISS zaprezentował konfigurację airbusów A350

Piotr Bożyk 12 września 2023

Vietnam Airlines zamówią 50 boeingów 737 MAX 8

Biznes i przemysł

Vietnam Airlines zamówią 50 boeingów 737 MAX 8

Piotr Bożyk 11 września 2023

Zobacz również:

Emirates wdrożą wyłącznie A380 do Sydney i planują powrót do Adelajdy

Pasażer i linie lotnicze

Emirates wdrożą wyłącznie A380 do Sydney i planują powrót do Adelajdy

inf pras. 13 września 2023

Tokio-Haneda: Bezpłatna komunikacja autobusowa Emirates

Infrastruktura i lotniska

Tokio-Haneda: Bezpłatna komunikacja autobusowa Emirates

Redakcja/inf. pras. 03 września 2023

Jeden z najbardziej intensywnych letnich sezonów w historii Emirates

Pasażer i linie lotnicze

Pozostałe z wątku:

Silniki CFM w A320 i B737 z fałszywą certyfikacją?

Biznes i przemysł

Silniki CFM w A320 i B737 z fałszywą certyfikacją?

Mateusz Kieruzal 13 września 2023

SWISS zaprezentował konfigurację airbusów A350

Pasażer i linie lotnicze

SWISS zaprezentował konfigurację airbusów A350

Piotr Bożyk 12 września 2023

Vietnam Airlines zamówią 50 boeingów 737 MAX 8

Biznes i przemysł

Vietnam Airlines zamówią 50 boeingów 737 MAX 8

Piotr Bożyk 11 września 2023

Zobacz również:

Emirates wdrożą wyłącznie A380 do Sydney i planują powrót do Adelajdy

Pasażer i linie lotnicze

Emirates wdrożą wyłącznie A380 do Sydney i planują powrót do Adelajdy

inf pras. 13 września 2023

Tokio-Haneda: Bezpłatna komunikacja autobusowa Emirates

Infrastruktura i lotniska

Tokio-Haneda: Bezpłatna komunikacja autobusowa Emirates

Redakcja/inf. pras. 03 września 2023

Jeden z najbardziej intensywnych letnich sezonów w historii Emirates

Pasażer i linie lotnicze

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5